Zamknij

Co dobry fryzjer powinien umieć?

00:00, 02.11.2021 artykuł sponsorowany

W zawodzie fryzjera niezwykle istotne są umiejętności manualne. Od tego, jak wprawnie władamy grzebieniem i nożyczkami, zależy los fryzur naszych klientów. Ale czy tylko to przesądza o tym, jakie mają o nas zdanie właścicielki ciętych włosów? Jakie umiejętności przydają się jeszcze w zawodzie fryzjera?

Fryzjer i umiejętność konwersacji

Sztuka, która w dobie mediów społecznościowych pomału zanika, ale w tym zawodzie wyjątkowo warto ją kultywować. Na fotelach fryzjerskich klientki siedzą długie godziny i zwyczajnie się nudzą. Ile można słuchać stukotu ramion nożyczek? Rozmowę warto zacząć od pytań o pielęgnację włosów. To w końcu temat, na którym powinien znać się zarówno fryzjer z Białegostoku, jak i z Łowicza - a i klientkom kierunek dyskusji będzie bardzo odpowiadał. Nie jest to w końcu motyw tak pusty i trywialny jak rozmowy o pogodzie. Zawsze mogą się wówczas dowiedzieć, co warto poprawić w codziennej rutynie, dotyczącej pielęgnacji i stylizacji ich fryzur.

Oferta dostosowana do potrzeb

To sztuka, którą potrafią tylko wprawni obserwatorzy. Ci, którzy odrobili lekcję z rozeznania się w ich rodzimym rynku fryzjerskim. Jeśli dobrze przyjrzeli się swojej konkurencji, to wiedzieli jakie usługi wprowadzić do swojego salonu, by zabłyszczeć na lokalnej scenie fryzjerów. W przypadku gdy dobrze orientujemy się w naszym środowisku, łatwo nam będzie dostosowywać się do potrzeb klientów na bieżąco. Wówczas nasze usługi zawsze będą odpowiadać dużej ilości osób, a to przekłada się bezpośrednio na utrzymanie dobrej atmosfery w salonie fryzjerskim – pełnej zadowolonych usługobiorców.

Obecność w mediach społecznościowych

Dziś są tam już prawie wszyscy. No właśnie – prawie! Doświadczeni fryzjerzy mogą pomijać ten krok w prowadzeniu swojego biznesu. To idealny czas dla nas, by wykazać się i przedstawić naszą ofertę szerokiemu gremium. Zdjęcia zadowolonych klientek i ich pięknych fryzur po fryzjerskiej zmianie budują naszą markę osobistą i przekładają się na dobry wizerunek naszego salonu fryzjerskiego. W dodatku początkowe etapy marketingu w mediach społecznościowych są zupełnie darmowe. Promocja naszych usług jak się patrzy!

Orły Fryzjerstwa – prawdziwi zwycięzcy

Najlepsi z branży lądują na listach zestawienia Orły Fryzjerstwa pod warunkiem, że wcześniej zgłoszą chęć swojego udziału. Do grona zwycięzców trafiają tylko te firmy, które uzyskały najwyższą ilość głosów wśród internetowych ocen. Ich średnia musi wynieść przynajmniej 8/10 pkt – Orły Fryzjerstwa mierzą więc bardzo wysoko. Jeśli chcesz znaleźć się w rankingu, nie czekaj i sprawdź, czy Twój salon fryzjerski podoła zadaniu!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%